Hallo Aarde!

Ja, “Hallo wereld” is ook zo afgezaagd. En afgezaagd wil ik niet. Dit is namelijk best een bijzonder blog. Ik ben namelijk de laatste mens op eerder genoemde Aarde die een blog begint.

Ik heb me vaak voorgenomen om eens wat schrijfsels de wereld in te sturen, maar nog nooit serieus geblogd. “Serieus geblogd”? Bestaat er dan ook zoiets als “Onserieus geblogd”? Ja, dat bestaat. Dat heet Twitter. Doe ik al een tijdje via @onbeschrijflijk, maar dat is beperkt tot 140 tekens per keer. Voor die keren dat ik meer onzin uit te kramen heb dan er in de stortbak die Twitter heet kwijt kan, heb ik dus maar een blog in het leven geroepen.

O, nu moet ik natuurlijk vertellen wat je hier zoal kunt vinden. Verrassing verrassing, maar ik ga het dus hebben over alles wat mij bezighoudt. Hieronder versta ik diverse visuele, verhalende en nieuwe media, maar het kan ook zomaar eens gaan over heel andersoortige onderwerpen. Ik ga in ieder geval proberen om mijn schrijfsels voor jou, de lezer, interessant te houden.

Dus ben je geïnteressseerd in een onbeschrijflijk blog, zet dan het onbeschrijflijk blog in je favorieten of je rss reader! En schroom niet om te reageren.

About onbeschrijflijk

Alsof iemand iets om mijn mening geeft.

Geef een reactie

